Advertisement

NY ULLARED VLOGG + HAUL 2019!!

NY ULLARED VLOGG + HAUL 2019!! Hej allihopa!! Idag får ni ännu u en gång följa med mig till Gekås Ullared. Ni får hänga med mig på en vlogg när jag är där och när jag kommer hem gör jag en haul på vad köpt.
Jag skrev ut på Instagram för ett tag sen och frågade om ni ville att jag skulle göra en Ullared-video. Jag tänkte att ni borde ah tröttnat på dom vu det här laget. Men icke sa nicke, ni var supertaggade på en till. Så det klart jag ska fortsätta med dom om ni tycker om dom!!

Hoppas ni får en grym dag så ses vi i nästa video, PUSS!!

Instagram: Amandaastrand
Snapchat: Amanda.strand
Mail: Info@amandastrand.se

ullared,gekås,trending,rolig,dollar store,ö&b,haul,vlogg,följ med,shopping,kläder,smink,inredning,2019,shoppa,handla,dyrt,billigt,billiga,rusta,

Post a Comment

0 Comments