Advertisement

watch for a clean skin | JAK JSEM SE ZBAVILA AKNÉ | SugarDenny

watch for a clean skin | JAK JSEM SE ZBAVILA AKNÉ | SugarDenny 💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
heyyy, v dnešním videu jsem se rozhodla vám ukázat a povyprávět, jak jsem se osobně zbavila akné a jak se starám o svoji pleť. snad vám video pomůže!
_________________________________________________________

Můj instagram:
Můj twitter:

Pro všechny obchodní záležitosti prosím kontaktujte: DennyKourilkova@gmail.com
For all businness purposes please contact: DennyKourilkova@gmail.com

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Kolik ti je a kdy máš narozeniny?
- je mi 16, narozeniny mám 18.6.2003

Máš brigádu nebo ti věci platí rodiče?
- vydělávám si díky youtube a spolupracím. věci, co ukazuji ve videích (oblečení, kosmetiku, boty, elektroniku..) si kupuju sama.

Na co natáčíš a v čem stříháš videa?

- Canon G7X Mark ii nebo iPhone XS Max
- na Macu v iMovie, na windows v DaVinci Resolve

SugarDenny

Post a Comment

0 Comments